Fredag

Min fredag har varit ganska lugn, jag började skolan tio i tolv! Det betyder SOVMORGON som jag älskar!!! Vi började med engelska och hade vår nya lärare, som jag tyvärr inte är så förtjust. Kommer sakna Miriam som bara den, hon var jättebra! Sedan hade vi småföretagande och det verkar blir en intressant men "pluggig" kurs!

Efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp Elin. Vi gick till Fribergs för att träffa pappa. Vi fick också träffa världens sötaste kusin Eric!!!

Idag kom min storasyrra på besök. Hon ser helkul ut för hon har precis opererat ögonen och måste gå med solglasögon hela tiden! Fick en tidning av henne där Laila var med som modell i ett repotage, lika härlig som alltid!

Imorgon ska jag och mamma förhoppningsvis åka till någon möbelaffär och kolla på fåtölj, lampa och spegel till mitt rum som jag håller på att ändra om! Just nu ser en av mina väggar helt förfärlig ut men fläckar som tappat färg men det ska fixas!

Ha en mysig helg,

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0