Chris Brown!!!

God kväll sötnosar! Jag tror ingen har missat att jag var på Chris Browns konsert igår i Köpenhamn (jag har ju tjatat om det ganska mycket sedan julafton). Om ni vill veta hur jag tyckte att konserten var så har jag skrivit en liten recension på LifeOfCelebrities som ni kan läsa! Tack så hemskt mycket Lollo och mamma för att ni följde med!!!!!!!
 


Idag har det inte hänt så mycket, jag var på en lektion i skolan - personlig utveckling. Vi skulle ge feedback och när vi berättade för Sarah vad vi uppskattade med henne så började hon gråta vilket ledde till att alla andra i vår grupp också började lipa! Vi hade en liten crying session tillsammans, det var ju tur att det var över något positivt! Efter det åkte jag hem en stund och sedan in till stan med Lina.

Hoppas er dag har varit bra!

KRAM MIchaela - Du är fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0