CHAILATTE!

Min dag har varit sådär, vi började med spanskalektion i 90 minuter - FYYYYY! Resten av lektionerna var ganska roliga.

Skulle träffa Elin efter skolan så jag väntade på skolan tills jag skulle möta henne i stan. Kollade på Lailas dansgrupp och sen pratade jag lite med henne. Hon skulle in till Espresso House och köpa chailatte så hon frågade om jag ville följa med. Så nu Sarah har jag smakat det och det var så jäkla gott - är typ kär i smaken. Jag förstår äntligen vad du menar när du pratar om det och jag kan förstå varför du är så besatt av det!!!
 

Imorgon ska vi dansa i skolan, jag och Alexandra bokade danssalen så nu blir det dans för hela slanten!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAGGG VEEEEEEEEEEEEEETTT!!!!! =) den är helt underbar god!!

2009-01-15 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0