Beauty and the Geek

Min dag började med att hela syskonskaran satt i min säng och kollade på The Hills. Efter TV-tittandet åkte jag och mamma för att kolla på lite grejer till mitt rum men vi hittade inget tyvärr!

När jag kom hem satte jag mig vid TV.n för att kolla på Beauty and the Geek-maratonet på TV3. Det fortsätter imorgon (egentligen idag för klockan är över tolv) och jag ska självklart kolla, älskar det!

Eftersom klockan är över tolv är det ju officiellt söndag vilket betyder att det är exakt två veckor tills jag ska på Chris Browns (HOT BROWN SUGAR) konsert i Köpenhamn. Längtar så sjukt mycket!!!!!!!

Nu ska jag sova, god natt!

XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0