Sportlov!

Då har mitt sportlov börjat! Sannarp är lediga idag eftersom många av oss "jobbade" på Öppet Hus som var en lördag!

Idag ska jag inte göra mycket alls, ska kolla på en tröja med Elin och sedan träffa min pappa, farbror och kusin.

Igår var det skola såklart! Det var ganska lugnt, på idrotten var vi på badhuset. Alla som hade klarat livräddningen fick relaxa i bubbelpoolen så det gjorde jag! Pratade med Casandra, Elin och Amila om en hel del intressanta saker!

Hoppas ert lov blir superbra och glöm inte Let's Dance ikväll och Melodifestivalen imorgon!

KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Elin

"ska kolla på en tröja"

det e nt vilken tröja som helst det e EN speciel tröja

2009-02-13 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0