Seg dag!

Som ni kanske vet så gillar jag inte söndagar. Denna söndagen har dessutom varit den segaste på länge, vill bara att den ska ta slut! Fast i och för sig, gör den det så betyder det att det är skola igen! Det enda som ska bli roligt med skolan är att jag får träffa sötnosarna i min klass igen (och att det blir en dag närmare SOMMARLOV!), annars hade jag gärna haft lite längre lov!

I fredags hämtades min dator, den är på lagning (igen). Denna gången var det dock lite mitt fel.

Igår var det Grammy NightStar, från klockan sex till halv två. Älskar när de har sådana kvällar - röda mattan, gala, priser och det bästa - uppträdanden av alla bra artister! Några av dem var Jennifer Hudson, Ne-Yo, Justin TimberlakeJay-Z, Lil Wayne, Kanye West, Estelle och T.I.! Saknade dock Rihannas Disturbia/Live Your Life-medley som hon skulle kört om det inte var för äckel-Chris
 


Kanye, T.I., Jay-Z & Lil Wayne


Estelle


M.I.A., som var planerad att föda samma dag!


Idag har jag bara tagit det lugnt, var en snabbis i stan och köpte choklad! Har fyllt i en jobbansökan också. Jag säger inte var men håll tummarna!

Förresten, har blivit helt beroende av Solange Knowles på Twitter. Hon uppdaterar typ hela tiden, hur kul som helst!!! Klicka här om ni är intresserade!

Nu ska jag duscha och sedan fixa naglarna!

Ha en fortsatt bra kväll fina läsare!

KRAM Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0