Myyys!

Min dag har varit väldigt bra, om man bortser från två timmar (mensvärk)! Jag började med att åka in till stan för jag skulle på massage. Det var hur skönt som helst, när jag kom ut kändes det som att jag vägde 10 kilo mindre, haha! Är inte lika spänd i axlarna nu heller! Det borde vara lag att man ska få massage minst en gång i månaden tycker jag! Träffade vackra Sarah också innan jag skulle hem!!!

Vid lunch åkte vi till Linas farmor och farfar och spenderade eftermiddagen där.

Nu ligger jag och myser i min säng. Jag är nyduschad, har tänt ljus och lyssnar på Beyoncés senaste skiva, I Am Sasha Fierce - Love it!

Imorgon ska jag spendera lite pengar i stan, alltid lika kul!

KRAM Michaela


Kommentarer
Postat av: en flitig arbetskvinna (sarah om du inte fattade ;) )

du är underbar vännen!

2009-02-20 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0