Kläder!!!

Förra veckan beställde jag kläder från H&M och de kom idag!!! Det blev ett linne, två tröjor, ett par shorts och ett par flipflop!

Idag var det ju inte varmt ute direkt, jag var en stund inne i stan och höll bokstavligen på att frysa ihjäl! Jag tror att blodet i mina ådror blev is! När jag kom hem slängde jag mig i soffan och kollade på Fresh Prince in Bel Air och sedan sov jag i två timmar!

Imorgon ska jag på massage på förmiddagen och sedan till Linas farmor och farfar. Så Lena, om du läser detta så kan jag inte träffas. Är upptagen hela veckan men vi får försöka ta en fika snart! Och Sarah, jag ska till stan på fredag så jag kommer nog förbi och hälsar på dig!

Hoppas förtsättningen av er kväll blir trevlig,

KRAM Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0