It's like I checked into rehab

SItrer här hemma och han inget att göra. Ska inte till skolan förrän om en timme och tjugo minuter. I brist på annat satte jag på MTV och vilken låt kom inte? Jo, Rehab med vackra Rihanna och snygg-Justin! Love that song!!!
 
  

Orsaken till att jag inte har något att göra är att jag gick upp halv åtta. Min morbror skulle hit och byta ett fönster i mitt rum så jag fick inte sova längre! Bläää!

Idag ska jag som sagt till skolan och sedan hem och ikväll blir det middag hos mormor och morfar.

Ärligt talat, vad ska jag göra nu??? Det finns inget bra på TV:n, får väl se om Making the Band har kommit ut på MTV.com än!

Kram Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0