In the Mix

Gårdagen blev ganska lugn, jag och alla kvinnliga medlemmar i familjen var först hos mormor och morfar och sedan åkte vi och handlade. På kvällen kollade vi på Melodifestivalen och sedan på In the Mix - ÄLSKA DEN FILMEN! Usher är med och honom skulle man ju inte tacka nej till!
 
  

Läste om en liten tjej igår, hon är fem år och har leukemi. För att överleva måste hon få en benmärgstransplantation. Nu hjälper Rihanna henne att hitta en donator. Läs mer om det på min andra blogg!

Idag blir det också lugnt, ska plugga lite engelska sen!

Fick veta en tråkig sak igår. Min farfar har hamnat på sjukhuset, han har fått lunginflammation. Han får behandling för det men eftersom han är så gammal påverkar det honom mycket mer än om han hade varit ung. Pappa ringde innan också och sa att han mådde lite sämre idag. Jag tänker på dig farfar!

Hoppas er helg har varit mysig!

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: Elin

Den e bara så bäst

2009-02-09 @ 20:26:51
Postat av: Elin

Den e bara så bäst

2009-02-09 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0