Hooot!

Såg en bild på Nelly för ett tag sedan och idag kom den på Google när jag sökte, så jag tänkte att ni måste se den! Den är sååååå hoooooot!

Först på hela bilden och sedan lite zoomat på en vald del!
 

  


Idag var det tråklektioner i skolan men dagen var rolig ändå! Jag och Sarah är riktigt stolta över varanndra, det gick bra på båda proven vi fick tillbaka! På praktisk marknadsföring fick vi börja på nya annonser och jag blev nöjd med min första, ni kanske får se den vid ett senare tillfälle!

Har precis skrivit lite på filmanalysen om Billy Elliot men jag pallar inte mer nu, så jag får göra det imorgon eller något!

Hoppas er dag har varit bra!

KRAAAM Michaela - Love


Kommentarer
Postat av: sahara hotnight ;) grr

prov är kasnke vår nya grej? ;)

2009-02-25 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0