Gurka & Ne-Yo

God kväll kära läsare!

Jag har ju inte bloggat sedan i fredags, förutom alla hjärtans dag-hälsningen i lördags! (Grattis i efterskott Alexandra!) Hoppas allt är bra med er och att er helg har varit bra! Själv har jag inte gjort allt för mycket, städat en del, hållt mig uppdaterad om allt kring Rihanna och Chris Brown, saknat Sarah (kom hem!!!) och bara tagit det lugnt!

För ett tag sedan skrev jag om min farfar som blev sjuk. Han mår bättre nu och har fått komma hem från sjukhuset!

Idag är det den 16 februari vilket betyder att världens bästa Laila fyller år - GRATTIS! Kan passa på att göra lite reklam för hennes schlagerblogg också - gå in på www.skånskan.se och rulla neråt så hittar ni den till höger!
 

Nu ska jag lägga mig i min säng, lägga gurkskivor på ögonen och lyssna på Ne-Yo på MP3:n, kan det bli bättre?

KRAAAM Michaela

Kommentarer
Postat av: Elin

ja det kan bli bättre, att ligga still med gurka på ögonen e as tråkigt

2009-02-17 @ 20:37:31
Postat av: saraaaah

JAG HAR SAKNAT DIG MED! men nu är jag hemma, om du skulle råka vara inne i stan mååååste du komma inom mig =) <3

2009-02-18 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0