DIVA

Då är torsdagen nästan slut och dagen blev inte så lång som jag förväntade mig. I skolan hade vi först praktisk marknadsföring, jag och Sarah blev klara med vår annons, trottoarpratare och vårt flygblad. Det finns bara ett ord för att beskriva dem - GORGEOUS! Vi älskar dem. Vårt företag heter DIVA för er som undrar! Jag ska försöka komma ihåg att skicka dem till min mail så att jag kan lägga ut dem här senare (om jag får för Sarah!).

Sedan var det matte och organisation. Egentligen skulle vi ha en lång håla innan gympan men Henke var sjuk så det blev inte gympa idag. När vi egentligen skulle sluta låste jag och Sarah in oss i danssalen och gjorde lite matte!

Efter skolan blev det in till stan en snabbis och sedan hem.

När jag kom hem fick jag ett glädjande sms från lovely, hoppas allt går hela vägen nu!!!

Imorgon börjar jag sent så det kanske blir ett inlägg då,

KRAM Michaela


Kommentarer
Postat av: DIVA-kompanjonen :)

jag älskar vårt arbete! =) klart du kan ;) hahaa! <3

2009-02-06 @ 09:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0