Dangerously in love

Nej, jag är inte dödligt kär!

Efter tre dagars konstant lyssnande på 2007 års bästa album (enligt mig), Rihannas Good Girl Gone Bad, (och lite annat med Rihanna) tog jag en paus från henne nu ikväll. Istället blev det Beyoncés debutalbum (och det bästa albumet i hela världen) Dangerously in Love! Älskar verkligen det hur mycket som helst, jag har haft det på repeat tre gånger nu och kan aldrig lyssna för mycket på det!
 
  

Idag har jag och mina småsystrar varit hos Linas farmor och farfar. Vi orkade inte göra mat så de fick bjuda oss istället!

Imorgon blir det stan, annars inga planer!

Massa KÄRLEK,

Michaela

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad säger du om att ta en fika någon dag?:) Kram

2009-02-18 @ 10:47:24
Postat av: Anonym

Du kanske kan imorgon? För jag ska och träna mellan kvart över ett till två, och sedan tar det en stund o göra vid sig. Annars kan vi ta en annan dag!

2009-02-18 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0