Älskade Rihanna!

Både igår och idag har det varit okej dagar för mig. Igår var det dansdags igen och det var himla kul! Annars har det inte hänt så värst mycket i mitt liv så det finns inget intressant att skriva!

Däremot har det hänt en STOR grej i Los Angeles. I söndags skulle Rihanna och Chris Brown upträda på Grammy Awards men båda ställde in, bara timmar innan galan skulle börja. Anledningen var för att Chris hamnade i en utredning för kvinnomisshandel, och det ryktades att det var Rihanna han hade slagit. Nu är det i princip bekräftat att det var hon. Enligt uppgifter ska Rihanna ha fått näsan knäckt, läppen spräckt och blåmärken och bulor i ansiktet. Det ryktas också att hon har fått bitmärken på armarna. Om ni vill läsa ännu mer än det jag har skrivit så kan ni gå in på min andra blogg!

Jag vill bara säga att Chris verkligen har sjunkit i mina ögon, det som har hänt är så fruktansvärt! Och jag älskade verkligen Chris innan men inte längre! Jag hoppas av hela mitt hjärta att älskade princess-Rihanna snart mår bättre!
 

  

  


En intressant grej var igår för jag började prata om det i skolan. Det "intressanta" är att vissa tycker att Rihanna får skylla sig själv för att hon har varit otrogen med Kanye West (detta var rykten, det finns inte heller några bilder som tyder på att det två ska ha haft något som helst kärleksförhållande). Några andra stod och skrattade bara för att de inte gillar henne. En fråga till er som läser detta! Är det okej att slå någon såpass mycket att hon måste få akutvård på grund av att hon har varit otrogen? Och är detta roligt, folk tycker ju uppenbarligen detta eftersom de skrattar! Jag har absolut inget emot er personligen och jag vet att inte alla gillar Rihanna men jag tycker inte det är okej! Tänk om det hade varit din kompis som fick stryk, hade det varit lika kul då?

KRAM Michaela


Kommentarer
Postat av: DIVA-kompanjonen :)

GO MICHAELA! håller med dig!

2009-02-10 @ 17:49:03
Postat av: Elin

Även om hon var otrogen så förtjänar hon fan nt att bli slagen.

ALLA SOM E PÅ CHRIS BROWNS SIDA I DET HÄR LÄGET KAN TA SIG NÅGON STANS!!!!!!

RIHANNA FOREVER !!!!!!!!!!!!

2009-02-10 @ 18:39:16
Postat av: johanna

om du menar att jag bara stod och skrattade så skrattade ja inte åt saken att hon blivit slagen, skrattade åt att alla va helt hysteriska i klassen.

2009-02-10 @ 20:52:48
Postat av: N/N

Jag hoppas & tror verkligen inte att någon på fullaste allvar tycker att det skulle vara rätt åt Rihanna att bli slagen av Chris Brown, oavsett orsak!

Kvinnomisshandel är det fegaste och fulaste en "man" kan göra sig skyldig till:(

En annan äckligt feg sak tusentals tjejer (vilka annars??) gör sig skyldiga till varje dag är den tysta mobbingen, när ett gäng plötsligt stöter ut en medlem och behandlar denne som luft. Man kan inte älska alla eller vilja umgås med alla, men då får man vara så pass mogen & rakryggad så att man kan ange anledning eller t.o.m en chans att försöka reda ut eventuella missförstånd. Detta är ett fruktansvärt klassisk & fegt problem som drabbar tusentals tjejer varje dag. Jag tycker att detta är lika fult som "vanlig" mobbing & jag tycker det är dags att tjejer går ihop och visar att de är bättre än så! Vad tycker du?

2009-02-11 @ 18:48:28
Postat av: Elin

Visst mobbning e fel men jag trodde just detta inlägget handlade om misshandel och inte mobbning men jag kanske hade fel lr?

2009-02-11 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0