Trött!

Igår var det fest på Östra stranden för att Hanna har fyllt år! Det var trevligt, satt och pratade en massa! Kul att träffa folk som jag inte träffar så ofta! Skulle i alla fall duscha i morse så att all röklukt försvann från mig. Shamponerade håret två gånger men det luktar fortfarande!!! =(

I morse ringde mobilalarmet klockan nio, för då skulle jag upp och kolla på formel 1. My love Lewis Hamilton slutade på sjätte plats så det var helt okej!

Vid två ska jag in till stan och fika med pappa och Elin, och senare måste jag plugga lite engelska! Jag ska också försöka komma ihåg att ringa till min syrra, hon var i Köpenhamn igår och träffade "Karim" från Anna Pihl.

BTW - Hittade en sjal (den är rosa!!!) på Kodjos lilla torgförsäljning som jag planerar att köpa i veckan.

Njut av denna mulna söndag för imorgon är det skola igen!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0