Skola imorgon!

Jag sitter nu och njuter av den sista lediga dagen innan skolan börjar igen. Vi på Sannarp har ju studiedag idag så vi tar det lugnt idag! Det finns dock en sak som verkligen är positivt med att börja imorgon igen och det är att träffa alla fina människor igen. Jag ska dessutom få höra lite skvaller... =)

Vid halv tre ska jag ta mig in till stan, ska leta present och fika med pappa och Elin.

Fick hem nya numret av Veckorevyn idag, det passar ju perfelt när man är ledig. I slutet hittade jag en helsida som var reklam för Beyoncés turné. Det är bara 27 dagar kvar nu, kan inte fatta att det är mindre är fyra veckor!!! LÄNGTAR ihjäl mig!
 

KÄRLEK!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar till michaela: haha, jag hade faktiskt tänkt fråga om du skulle dit ;) Å, det skulle du visst ! Tänkte eftersom vi sågs på nyår å du känner ju Hanna och jag känner Jessica ! smart va ;) Men vi kan ju sms så vi kan säga hej eller något ;)Mys ska det bli :D Hoppas på nice väder ! PUSSARÅKRAMAR / H.

2009-04-14 @ 20:57:38
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0