Sjuk?

Idag mådde jag mycket bättre trots att jag har en del aggressioner i mig! Jag är så tacksam för de fina männniskor som har fått mig att må bättre! (Framförallt min mamma, mina systrar, Sarah, Casandra och Laila men många andra också).

Eftermiddagen tillbringades i stan med fika, lite shopping och hämtning av Lollo på tåget. Nu sitter jag i vardagsrummet med tjocktröja och täcke och fryser ändå. Har lite aningar om att jag håller på att bli sjuk, hoppas dock inte eftersom jag ska iväg imorgon-kväll och till Göteborg på söndag.

Ha en mysig helg,

KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Din chafför under söndagen

Du är bäst älskling och du klarar så otroligt mycket! <3 Du får absolut inte bli sjuk, koka en kopp med ditt favorit thé och mys ner dig under en filt så du är på topp lördagkväll och hela söndagen med mig! Krya på Dig

2009-04-24 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0