Kulturdag

Idag var det kulturdag på Sannarp, så jag fick sluta nästan fyra timmar tidigare än jag brukar! Först fick vi kolla på uppträdanden i Galaxen (det kunde jag gärna skippat). Sedan var det dans i gympasalen och mina favoriter var Boogie Police och Let's Dance! Alla tjejerna och killarna var jätteduktiga, synd bara att vissa koreografier var lite tråkiga. Näst sista stoppet Stora Björn där det var musikquiz och det var kul! Sångarna var jätteduktiga! Allra sist skulle vi ut till amfiteatern där det var lite armbrytartävlingar och någon engelskman som roade oss. Till slut orkade inte jag och Elin (som var med) vara med så vi gick till bussen.

När jag kom hem var jag sååå trött så jag tog en tupplur! Sedan The Tyra Banks Show innan jag skrev klart praktikrapporten.

Nu kollar jag på En geishas memoarer tillsammans med Lollo och Elin, sedan blir det natti natti för mig!

KÄRLEK!!!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0