Jag <3 soffa och säng!

Igår kväll var jag så trött att jag inte ens orkade kolla klart på fotbollen utan gick och la mig vid tio! Tolv timmar senare vaknade jag upp i min sköna säng (den är verkligen ett paradis jämfört med skogen) och gick till vardagsrummet och la mig i soffan. Där låg jag i sovkläder till halv två då jag gick och klädde på mig! Åkte en snabbis till skolan med Lina, skulle kolla dansen men den blev inställd för det kom bara två personer. Istället satte jag, Lina och Laila oss utanför och njöt av den underbara solen!

Tidigare idag, medans jag låg i soffan, kollade jag på de två första avsnitten av Taking the Stage. Det är en ny serie som visas på MTV i USA så check it out om ni inte har annat för er, det är ganska bra!

Idag åkte min älskade Sarah till London, hoppas du har det super!

Nu ska jag kolla om det är nåt bra på TV,

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: LoEm

Nu har jag skrivit ett nytt läsvärt inlägg. Tyck även till med din egna åsikt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0