I love to dance

Måndag är inte min favoritdag på veckan men idag har det varit riktigt bra! Hade sovmorgon och första lektionen var svenska, vi gjorde typ ingenting. Efter det en lång håla så jag gick till mormor och morfar. Efter två timmar började jag igen och hade då småföretagande. Det var inte heller så jobbigt, jag och Anja satt och smsade hela tiden! Efter skolan åkte jag in till stan och köpte örhängen och en sjal. Sedan hem, kollade The Tyra Banks Show och Top Model och sedan till dansen.

Dansen var jättekul idag, fast jobbig. Vi jobbar hårt inför uppvisningen som kommer äga rum söndagen en 17 maj.

Hittade nyss en ny video med the lovely Ne-Yo. Låten heter Part of the List och jag gillar den! Kolla på den här om ni är intresserade!

Har ju glömt att lägga in bilden på Cassie efter att hon rakade av halva håret. Denna vackra tjej hade sjukt fint hår och så bestämmer hon att raka av hälften?! Weird...
 

  
Före                          Efter

Nu ska jag plugga engelska och sedan kolla på Project Runway,

MASSA KÄRLEK!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0