Fotboll

Jag är hemkommen från kvällens HBK-match som inte var så mycket att hänga i julgranen! Nåt måste ju hända med tränaren, varför vänta typ ett år med att byta ut spelare som behöver bytas ut?! Joe Sise var idag riktigt bra men det såg ut som att han var väldigt trött i början av andra halvlek. Men nej, Janne ska ju vänta jättelång tid innan han byter!

Även om jag vill glömma matchen så hände det en minnesvärd sak - Anselmo hade bollen och då kom det någon från Brommapojkarna. Anselmo fick ett felskott som råkade träffa min arm ganska hårt! AJ! Det är inte varje dag man får en hård fotboll på armen, tur bara att det var en HBK:are och inte en från motståndarna för då hade jag flippat och blivit skitsur!

Imorgon är det min helvetesdag, börjar 8:10 och slutar 16:35. Men jag slutar med dans så det ska bli kul!

KÄRLEK!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0