Espresso House!

Idag var det ingen vanlig skoldag, bara yrkesmässa där vi fick gå runt och lyssna på vad olika yrken innebär. Stannade kvar på skolan efter det med Sarah och sedan kom min syster, Elin. Vi satt lite i bibblan och sedan åkte vi in till stan med Laila. Sarah skulle till körskolan men jag, Elin och Laila gick till Espresso House! Vi satt och fikade ett bra tag ute i solen och sedan blev det en runda i stan - MYS! Fast vi saknade Sarah såklart, nästa gång måste du följa med!

När jag kom hem var jag supertrött och gick runt och skrattade åt allt!!! Nu ska jag fixa lite grejer och sedan ska jag försöka komma på nåt att göra!

Förresten, i morse satt jag och kollade på The Tyra Banks Show innan jag skulle till skolan. Tyra intervjuade T.I. och jag frågade om Lina ville fortsätta se när jag gick. Det ville hon och jag frågade ifall någon i hennes klass vet vem T.I. är. Hon svarade "Nej, men det är väl ingen överraskning". Jag tycker det är jättegulligt - min tioåriga syrra satt och kollade på en intervju med T.I., jag hade verkligen inte sån koll på artister när jag var lika gammal som henne!

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: saaaaaarrah

haha jag hade viljat se dig när du kom hem! :) heh aaw jag förljer med nästa gång förhoppningsvis! och Lina är skitcool, tänk att en 10åring vet mer än mig?!? <3 ps. fråga om hon vet var bigben ligger? ;)

2009-04-22 @ 20:45:58
Postat av: Elin

Att sitta på biblioteket på sannarp äger ;) :D

2009-04-22 @ 22:03:06
URL: http://takeittothefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0