Du är jobbig!

Min dag var helt okej, började i och för sig med att jag höll på att försova mig. Jag hade matte, organisation, håla, idrott och dans. På hålan satt jag och min älskade Sarah i danssalen och lyssnade på musik och pratade. Vi pratade om en viss person som jag ibland vill strypa (personen går inte i min klass och är ingen som jag träffar särskilt ofta så känn er inte träffade), hon är så irriterande! Borde egentligen inte lägga energi på henne men ibland går det inte att undvika! Det är tur att jag har ett par underbaringar som jag kan klaga hos!

Imorgon är det också skola, sedan in till stan. Ska först fika med pappa och Elin, sedan träffa mamma och Lina och till sist ska vi hämta min älskade storasyster på tåget! Och det bästa av allt är att hon kommer nästa helg också!!!!!

Nu ska jag försöka bli på bättre humör! Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0