Chris Browns förlåt-låt?

Förlåt-låt lät jättedumt men jag kom inte på nåt annat! Hittade nyss en ny låt med Chris Brown som heter Apology. Den handlar om hur han ber om ursäkt till en tjej för att han sårade henne och bla bla bla. Vad tror ni, är det en förlåt-låt till Rihanna eller är det bara en slump att den släpptes nu? För personligen tycker jag att det låter som att han sjunger om allt som hänt... Lyssna på den här (tryck play på videon).

Min dag har varit lång. Skolan började tidigt men som tur var hade jag inga superjobbiga lektioner. På hålan satt jag, Sarah och Linn och pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan var det gympa, Amila och Rijalda höll i det. Sist hade jag dans med det slutade med att vi satt och pratade om Top Model och the lovely Tyra Banks. I väntan på att mamma skulle hämta mig pratade jag men Laila en stund!

Nu ska jag sova, håller på att somna här i soffan! Imorgon blir det först skola, sedan hem till mormor och morfar för att hjälpa dem med sin dator och efter det in till stan för en fika med några fina flickor!

Kram och god natt,

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0