"Cause you're hot and you're cold..."

Dansen idag var superkul, vi är klara med SOS-dansen och gjorde lite på Hot and cold-dansen! Ännu roligare blir det när vi har en av världens bästa danslärare, Anna (Laila, du är också en av dem)! Längtar en massa till uppvisningarna nu, det är inte extremt långt kvar faktiskt!
 

En liten del av vår dansgrupp!

Cell block-gruppen från i höstas!

Nu kollar jag på Project Runway och de ska designa kläder till dragqueens, så himla kul!

Smsade Sarah innan och hon är nog hemma nu eller påväg hem! Kommer ringa dig imorgon för jag har tre saker att säga, haha!

Förresten, bläddrade igenom den nya Solresor-katalogen som kom på posten idag och vem var med på bild om inte min snyggsyster Lollo!

Chris Brown skulle varit i rätten 17:30, svensk tid, men det blir uppskjutet. Istället ska han dit klockan tolv i natt så jag får se om jag orkar vara uppe, jag är ingen kvällsmänniska direkt! I så fall kommer jag skriva det som jag får reda på men annars gör jag det imorgon!

Dröm sött!

Michaela

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar till Michaela: Klar Anna är bäääst :D:D Dansen kommer bli jättebra, häftig å allt ! haha, KRAMAR / H.

2009-04-06 @ 22:52:00
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: Elin

dt märks att du nt e en kvällsmänniska :P

2009-04-06 @ 23:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0