Barnvakten Michaela

Jag är dödstrött, det känns som att jag kommer somna vilken minut som helst!

Idag började jag inte förrän 11:20 så jag var inne i stan en liten stund innan skolan. Köpte en present till mamma som fyller år snart (tänker inte avslöja vad för hon läser min blogg) och ett hårserum och en deodorant till mig själv!

Skolan var inte så händelserik förrän jag gick till danssalen! Där fick jag vara barnvakt åt söta Lilly!

När jag kom hem kollade jag först The Hills och sedan somnade jag i soffan.

Imorgon är det yrkesmässa på skolan vilket betyder zero lektioner = vi slipper vår HEMSKA spanskalektion som är i 90 minuter! Eventuellt blir det en liten fika också på eftermiddagen. Få äntligen träffa Sarah också, har inte sett henne sedan i fredags!

KÄRLEK!

Michaela

Kommentarer
Postat av: sassibrassimandelmassi

det ska bli skönt att träffa sig igen=)

2009-04-21 @ 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0