Aj mitt huvud!

Åh, vad positivt med två inlägg på raken som börjar med "aj". Igår var det min armbåge, som jag fortfarande har ont i, och nu är det mitt huvud (som vanligt). Ska försöka tigga till mig lite vatten senare så jag kan ta en huvudvärkstablett.

Idag skulle jag börjat 11:20 men vi hade nationella prov så jag började 8:20 istället. Ämnet var engelska och vi skrev uppsats om jämlikhet mellan män och kvinnor. Sedan fortsatte dagen med tråklektioner och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli fem för då ska jag ha utvecklingssamtal.

Det enda positiva med dagen var att jag fick en liten present, en lila klänning, av finaste! Ananrs har jag haft en dålig dag med mycket huvudvärk så det ska bli skönt att komma hem sen!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0