Aj min armbåge!

Min dag började med The Tyra Banks Show där hon intervjuade riktiga vampyrer. Man fick se när de drack blod och där satt jag med min frukost! Aptiten försvann ganska snabbt kan jag säga!

I skolan hade jag svenska, småföretagande och personlig utveckling. Efter det var det dans och sedan dans igen! På andra dansen slog jag i min armbåge i balettstångsställningen och det gjorde superont. Det värsta: det gör ondare nu och varje gång jag rör armbågen känner jag av det!

För en stund sedan hade jag och Elin Tetris-tävling och jag förlorade! Får nog träna lite mer om jag inte ska vara så jäkla dålig!

Nu ska jag läsa igenom mina engelskaanteckningar för imorgon är det nationellt prov. Det är uppsats som ska skrivas och jag har vanligtvis sovmorgon till 11:20 men imorgon börjar jag 8:10. FYYY!!!

God natt,

Michaela


Kommentarer
Postat av: Eva Fehrman

Hur dricker man blog?

2009-04-28 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0