Top Model

Igår fick jag ju offra mitt älskade Top Model för Lailas skull. Och då ska ni veta att jag nästan är helt besatt av Tyra Banks! Men idag struntade jag i Idol och kollade på TP istället. Tyvärr var Vendela, programledaren för svenska TP, med och jag stör mig på henne. Hon var med på både utmaningen OCH som gästdomare.


Nu sitter jag i min säng med Elins laptop, ska beställa min nästa vecka!!! Längtar tills imorgon - då är det daaans första lektionen!

Förresten så fick jag hem min bok idag som jag har beställt. Den är skriven av Britney Spears mamma, Lynne, och handlar bland annat om Brittan och hennes familjs liv, uppväxt mm. Den heter Through the storm för er som är intresserade!

God natt i förskott,

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0