Sverige-Albanien

Som jag skrev igår har jag ont i halsen. När jag vaknade i morse var jag också superförkyld. För att klaga ännu mer så har jag ont i huvudet och min högra halsmandel är svullen så det gör ont även där (JA, jag tycker synd om mig själv!!!). Som tur var följde jag med mamma och handlade så vi köpte tre téer. Ett choklad/kokos/vanilj, ett äpple/kanel/russin och något som heter Söder-te.


Dagen kommer som ni säkert förstår spenderas hemma. Jag ska se på VM-kvalet där Sverige möter Albanien ikväll. Och som det Let's Dance-fan jag är ska jag se på Eurovision Dance Contest också!

Nu ska jag krypa ner i sängen med Häägen Dazs-glass och kolla på TV.

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0