Oreoshake!

Min danslärare Laila Adele (man kanske kan kalla henne för Idol-Laila nu, eller?) lärde oss idag hur man gör oreoshakes, så jag begav mig till Hemköp för att köpa Oreo-kakor och vaniljglass. Det var supergott, och jag tycker vanligtvis inte om milkshake!

Vi blev klara med vårt solo idag, det ser askalas ut!!! Nu ska vi också börja på en ny dans till Chicago-låten Cellblock Tango. Har ni inte sett det numret har ni missat något, så därför lägger jag ut det! Förutom det har skolan varit ganska lam, har ju inte gjort så mycket!


Imorgon bär det av med tåget för en helg i parkernas stad - Malmö. Ska bo hos min lovely storasyster, äta sushi, kolla in Zlatans hus och en massa annat kul. Kanske även färga mitt hår i en färg som heter CHOCOLATE om hon vill hjälpa mig!

Ska försöka skriva någon gång i helgen, men förvänta inte er för mycket!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0