Ont i magen

Hej hopp! Idag mår inte jag så bra, har jättemycket magknip så jag gick hem från skolan. Det gick över en stund innan men nu är det tillbaka.

Min dag har bestått av skola och sedan plugg! har engelskaprov imorgon och jag vill att det ska gå bra! Men förutom det har jag hunnit med The Hills, Gossip Girl och One Tree Hill också!

Jag måste bara upplysa er om att jag har blivit väldigt into (hur säger man?) old-school soul. Har lyssnat en del på Luther Vandross, John Legend och låtarna från Dreamgirls! Love it, så om ni ibland vill ta det lite lugnt så kan ni lyssna på det! Jag kan väl beskriva det som soft och mysig R&B!

Om en halvtimme är det Idol, hoppas jag får höra Laila sjunga!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0