Ont i halsen!

Jag har så jäkla ont i halsen, och trots det sitter jag här och sjunger sjukt mycket. Inte så bra! Men låten är i alla fall bra, den heter Just Stand Up och är någon välgörenhetslåt mot cancer tror jag, där jättemånga kvinnliga artister deltar!


Idag var det dans i skolan igen med Laila. Så jäkla kul, skulle kunna dansa hela dagarna! Synd bara att alla är så ojämna, vissa har dansat en del innan och andra har aldrig dansat. Detta gör att det tar mycket längre tid att gå igenom allt.

På hålan satt jag, Johanna, Sarah och Linn i bibblan och gjorde klart rättskunskapen. Sedan var det matte och då jobbade jag och Johanna på bra! När vi sedan skulle hem var det ganska många som skulle det. Tror dom, trots att det fanns två bussar, fick sätta in en extra. Jag fick tack och lov sittplats för det hade inte gått in en enda människa till i bussen!

Nu ska jag sjunga lite till och sedan läsa Veckorevyn och Glamour som kom idag!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0