My love!

Då har terminens första danspass med Anna ägt rum, det var lite halvkul idag eftersom vi bara gick igenom gamla grejer. Anledningen var att vi har nya i gruppen så hon måste kolla vad de kan. Jag blev dock välddigt frustrerad för jag gjorde inte rätt på en grej jag egentligen kan. Det var i alla fall kul att köra igång igen! Men jag kan förvarna alla som går i min klass att imorgon kommer ni få höra mig klaga. Jag känner redan nu att det kommer bli väääldigt jobbigt att resa sig ur sängen, är för det första inte riktigt van vid att dansa än och dessutom har jag två danspass på en och samma dag - ni kan själva räkna ut hur jag känner mig!

Min kära syster meddelade mig idag att hon sett my love, MARCUS OLSSON, i stan idag. Jag blev såklart lite avis, men när jag kom ut i från Gina Tricot (som var ovanligt lugnt idag vid halv fem-tiden) så ser jag honom - snyggare än vanligt!

XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0