Hajkväll!

Igår var det äntligen dags för min, Sarahs och Johannas hajkväll. Meningen var att vi skulle se hajfilmer, typ Hajen och andra läskiga filmer med hajar i! Det bev dock inte så, istället kollade vi på What Happens In Vegas med Cameron Diaz och Ashton Kutcher (han är inte snygg!).  Efter filmen satt vi och pratade till halv fyra och när jag väl la huvudet på kudden somnade jag direkt. När klockan sedan ringde kvart i åtta var det vääääääldigt jobbigt att gå upp. Tur att vi bara hade mentorsdag! Tack för en underbar kväll tjejer!

På mentordagen idag då sköt vi först bågskytte, sedan klättrade vi och sist var vi på muséet för att kolla på en Astrid Lindgren-föreställning. Eftersom jag då inte riktigt pallade gick vi bara snabbt igenom och sedan åkte jag hem! Kollade på One Tree Hill, så det blir resten av serierna imorgon.

Nu är det Top Model och senare So You Think You Can Dance, finalen tror jag. Love Twitch! <3

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0