Eurostop

Igår hämtade jag och Elin vår big sista' på tågstationen. Hon är hemma i Halmstad över helgen! Vi gjorde inte så mycket igår, slappade bara!

Idag har jag, Lollo, Elin och mormor varit på Eurostop. Vi fikade och kollade i affärer, men jag köpte inget. Senare åkte jag, Lollo och mamma till Maxi och handlade. Ikväll blir det fest, Lena har fyllt år så det blir till att fira henne. Det kommer nog bli askalaskul tror jag!

På torsdag åker mamma och Hans till USA och jag är AVUNDSJUK!!! Men på fredag ska jag och mina småsystrar ner till Lollo i Malmö och ha kul! Vi ska äta sushi på lördagen så jag LÄÄÄÄNGTAR!!!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: erica :)

heeeeeeeeeej michaela :D haha, aaaw tack som mycket !! kan meddela att du också fått en ytterligare läsare till din blogg :)

ta hand om dig

/erica

2008-09-21 @ 09:30:58
URL: http://eriicaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0