DREAMGIRLS!!!

Min dag har varit jättebra! Första lektionen var dans med Laila och det tackar man inte nej till! Jag har också haft svenska och rättskunskap.

Om ungefär en timme ska jag åka till andra dansen, men ska inte vara med för jag har återigen sträckt min vänstra rumpmuskel. Denna gången är det dock värre än vanligt.

Igår började Andra Avenyn igen. Den nya matteläraren verkar ju sjukt dryg och jäkligt töntig! Men en kul grej är att hans mamma har varit gift med min farfar! Förutom AA såg jag också på musikalen Dreamgirls igår. Förra gången stängde jag av för den verkade dålig men jag fattar faktiskt inte hur jag kunde tycka det. Den var ju så jäkla bra, nummerna, låtarna och människorna var skitbra! Dessutom var min favorit, Beyoncé, med. En jag nu också fått upp ögonen var Jennifer Hudson som hade huvudrollen. Jag tror, ärligt talat, att hon har den bästa rösten i världen just nu!

 


XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0