Dancing Queen

Dagen började underbart med 90 minuters dans med Leila! Sedan var det svenska och rättskunskap, inte riktigt lika kul! Men jag och Johanna har ju haft en del att prata om så dagen har gått fort! Stackars Sarah bara som inte är så intresserad!

Nu kom jag precis hem och ska vara hemma en och en halv timme innan jag ska iväg och dansa första lektionen med Anna. Måndag kommer från och med nu vara den bästa dagen på hela veckan!

Hoppas helgen har varit bra, det har min för HBK vann med 3-0 mot Malmö i lördags. Hoppas ni inte missade matchen!

XOXO Michaela


Kommentarer
Postat av: saaaaaarrah

hahaha =) men hajkvällen kmr bli den bästa någonsin!

2008-09-15 @ 17:37:51
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0