DAAAAAAAANS!!!

Sitter här och äter brieost med jordnötter, love it, och tänker på alla mina lovers ute i världen (jag har en del, det ska ni veta!)!

Idag var det dans i skolan - så sjuuuuukt kul, längtar som attans till torsdag! Läraren heter Laila och var superhärlig. Älskar henne redan! Och som grädde på moset träffade jag supersöta Anna (min andra danstränare) idag också! Annars idag var skolan rätt seg, hade svenska och rättskunskap. Men jag såg en speciell person och jag blev helt weird!? Men det kommer för alltid att vara min och Johannas HEMLIGHET!!!

Imorgon kommer äntligen One Tree Hill och Gossip Girl igen så det blir till att se på det och The Hills.

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0