ARG!!!

Jäklar, det är nästan en vecka sedan jag uppdaterade, förlåt! I förrgår ville jag men tydligen får inte jag sitta vid datorn på kvällen. Bråkade som fan med Hans, så jag gick till slut ut en timme. Jag kan lägga saker bakom mig men vissa kan ju inte det... Grejen är den att alla har olika sätt att visa känslor på. För mig är det svart eller vitt - är jag glad visar jag det, är jag ledsen gråter jag ögonen ur mig och är jag arg skriker jag. Om jag inte gör det kommer jag bli psykiskt sjuk och jag menar allvar! I morse var jag irriterad (som ni kanske förstår!), så på dansen i skolan tog jag i ska jag säga! Sarah sa till mig att hon nästan blev rädd för mig bara för att jag tog ut mig totalt (har ONT i ena höften på grund av allt shake). Men jag kände mig mycket bättre efter så det var det värt. Söta Anja sa också en massa söta saker till mig så det gjorde också mig gladare!

På lunchen var det äppelpaj med vaniljsås till efterrätt! Det behövdes inför matten. Sist idag var det idrott och det var ganska kul idag! Jag tog ut mig även där för att få ut mina aggretioner! 

Tur att jag har många i min klass som förstår mig och vissa som har så kallade styvföräldrar och då fattar vad jag menar! 

Förresten - vilka vill vara med på Lailas danceworkshop den 20 september?

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0