Tacopaj!

Sitter i köket och väntar på att maten ska bli klar - det blir tacopaj med nachochips och sallad!!!

Igår var det dans i skolan - vi repade den gamla dansen och fortsatte på Cell Block Tango - love it! Annars var det väl inte något särskilt i skolan, vi gjorde inte något speciellt. Var hos läkaren igår också - han säger att jag för tillfället är frisk!

Idag hade vi tråkdagen - svenska, matte, engelska och spanska. Engelskan är i alla fal ganska kul - vi ska skriva ett argumenterande uppsats och jag skriver om gayäktenskap (självklart är jag FÖÖÖR!). På spanskan pratade vi med Ulla om att vi har alldeles för mycket läxa, men hon lyssnar inte så mycket som vanligt!

Träffade min älskade Josefin idag också, vi måste träffas snart!!!

Nu ska jag kika till pajen, hoppas ni får en trevlig kväll!

XOXO Michaela

PS. Tack S och J för att ni är underbara och får mig att skratta varje dag!

Kommentarer
Postat av: sarah

du är underbar miiiin musse! <3 (jag stavade rätt den här gången =) hehe )

2008-10-08 @ 14:54:00
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0