Stockholm

Imorgon vid lunchtid bär det av till Stockholm!

Idag har jag faktiskt, to det eller ej, pluggat! Gjorde matten, för det blir jobbigt att ta med till Stockholm! Så imorgon i bilen ska jag skriva på svenskaanalysen, min Barack Obama-uppsats och eventuellt rättskunskapen.

Annars idag har jag fixat klart Sarahs bild till bloggen och hon blev superduperglad! Kul att du tyckte om den min prinsessa!

Men nu hinner jag tyvärr inte sitta här och slösa bort min dyrbara tid, måste packa, städa och måla naglarna (viktigast av allt, haha)!

XOXO Michaela

OBS! Barack Obama for president!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh den var superfin!! :)

2008-10-31 @ 19:16:15
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0