Size Zero

Har ångrat mig, ska skriva om size zero-idealet på engelskan istället för gayäktenskap (tro dock inte att jag inte längre vill ha en bögkompis för det vill jag!!!). Förutom engelskan hade vi spanska och ledarskap. Vi gjorde inget kul så därför skriver jag inget om det.

Efter stan var jag i stan med Micaela, det var ett tag sedan jag träffade henne. Träffade också underbaraste Kristi! När jag kom hem kollade jag på Making the Band, det är spännande nu kan jag säga!

I'm so sick of your shit, I'm so sick of you here cause you make me crazy, you make me sick!

Nehe, nu ska jag gå och börja med maten. Senare blir det nog lite plugg om allt går som planerat!

Yeah, we're divas but we ride like big boys do!!!

XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0