Regnet det bara öser ner!

Finns det något tråkigare än när det regnar heeeeela dagarna?

Idag i skolan hade vi spanska, fattar inte hur mycket läxa vi får. Ulla verkar tro att vi inte har några andra ämnen! På engelskan fick vi tillbaka provet, det gick helt okej, kunde gått bättre men jag är nöjd. Vi fick också börja på våra argumenterande uppsatser och det ska bli kul! Sist hade vi ledarskap och då fick vi jobba själva med frågor. Jag förstår bara inte varför folk inte kan vara åtminstone lite tysta. Det är alltid några som pratar och då stör alla andra!

Efter skolan stack jag snabbt in till stan sedan hem. Kollade när Lina spelade fotbollsmatch. Det blev 1-1, men det var inte så jäkla kul, för det regnade! Nu ikväll var jag hemma hos farmor och farfar och åt, pallade inte göra mat själv.

Om tio minuter är det So You Think You Can Dance - längtar!

Förresten, kolla in min andra blogg, har ändrat layout nu!


XOXO Michaela

PS. You make me sick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0