Party party!

Gårdagen var lugn fram till kvällen då det var fest hos Kristi. Det var väldans kul, alltid roligt att träffa "gammalt" folk! Och BTW - det funkar INTE att göra sodastreamad O'boy, det blir ingen kolsyra i mjölken!!! Men tack för en superduperkul kväll älskling!!!!!!!

Idag ska jag inte göra allt mycket, är för trött för att göra något jobbigt! Ska nog kolla Grey's senare för jag hann inte det i fredags.

En sak jag måste tillägga är att underbara och fantastiska Jennifer Hudson har varit med om en tragedi. Hennes mamma och bror har blivit mördade, och hennes sjuårige systerson har blivit kidnappad. Tycker det är jättehemskt och hoppas att polisen hittar den lille pojken snart!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: johanna

michaela, jag har una cosa att berätta !!!! :D:D haha va inne på msn idag nån gång så skriver jag !

2008-10-26 @ 15:18:37
Postat av: maria

Hennes systers son har nu hittats död... :(

2008-10-29 @ 13:27:34
URL: http://sodestof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0