My love!

Okej, förra gången jag skrev nämnde jag "Playern". Forget about him, nu har jag lagt till MY LOVE - Marcus Olsson - på Facebook och om han accepterar har jag bestämt att jag ska skriva till honom! Jag har ingen aning om vad men något ska det bli, haha!

Dagen började med dans - sjukt kul. Vi har kommit riktigt långt på Cell Block Tango nu! Tydligen tycker Laila att jag kan bli USA's nästa president! Sedan var det mindre roliga ämnen som svenska och rättskunskap.

Skulle dansat nu ikväll också men jag tror jag börjar bli sjuk så jag tittade på idag.

Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och sedan antagligen drömma mig bort... (blinkblink, haha)

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Elin<3

Du e helt konstig i huvudet ibland gumman

2008-10-21 @ 06:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0