Ljus kladdkaka

Höstlovet har börjat och redan kommit halvvägs! Vad har gått så snabbt, jag har ju inte gjort någonting!

Idag har jag ändå gjort lite nytta - lagat mat, diskt och tränat! Hann också med att göra ljus kladdkaka, namnam! Började också på bilden till Sarahs blogg, så den är nästan klar!

Nästa vecka ska jag till psykologen för första gången, jag och mamma tror att jag behöver prata av mig om allt som hänt i mitt liv med pappa.

På fredag ska jag till Stockholm, kommer hem på söndag. Ska försöka blogga någon gång!


Älskade syster, hoppas du blir bättre snart!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskling! =) vi måste träffas snart så vi får prata av oss! ;)

2008-10-30 @ 18:33:17
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0