Lilly

God kväll kära läsare! Jag är så uttråkad så det finns inte!

Dagen började med världens bästa Laila Adéle och dans till bland annat Dreamgirls-låtar och Cell Block Tango! Har nog aldrig haft en så bra lärare innan, hon är lagom sträng, supersnäll, rolig, härlig och man kan lita på henne! Kommer typ gråta när vi har henne sista gången till jul! Synd också att hon inte kom med i Melodifestivalen för det hade hon varit värd!

Sedan var det matte och idrott, men jag var inte med för jag mådde SKIT! Tack till alla underbara människor som försökte få mig att må bättre!


När jag kom hem satt jag vid datorn en stund sedan somnade jag och sov en och en halv timme. Annars har jag faktiskt inte gjort någonting, suttit vid datorn och lyssnat på musik. Hittade en låt med Laila som heter Lilly, den är till hennes dotter och låten är jättesöt!

Imorgon är det ledarskap och rättskunskap. Dessutom kommer världens bästa storasyster (förutom mig då, haha) till hem över helgen!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0