Ingen dans imorgon =(

Min dag har varit både superbra och skitdålig!

Den började dåligt - jag höll på att försova mig, samt att första lektionen var spanska.

De fortsatte bra, vi hade engelska, vilket jag tycker är kul. På lektionen upptäckte jag att min framtida man hade accepterat mig på Facebook. Gissa om jag blev glad! Dagen fortsatte med ledarskap.

Efter skolan åkte jag, Sarah och Johanna in till stan. Vi käkade lite Hello-grejer och de skulle tvunget mata fåglaran (som jag är rädd för!). Det var okej att de matade den skadade, men alla andra jäkla duvor och kajor och allt vad det var kom också! FY! Vi kollade lite i affärer innan vi gick till bibblan för att plugga. Efter mycket om och men hittade vi platser där vi kunde sitta på barnavdelningen. När vi hade suttit där säkert en timme kommer en suring kärring (bibliotikarie såklart!) och var jätteotrevlig. Hon sa att vi inte kunde sitta där för att det var barnens plats. Jag blev väldigt irriterad och sa att vi pluggade och att det inte fanns några andra platser. Det slutade med att vi var tvugna att gå från den platsen (trots att det inte ens var några barn där som ville sitta) och jag sa till tjejerna att "Vi ska inte vara kvar här, för här är vi ju inte välkomna" högt så att hon hörde!

Efter det fortsatte dagen bra i alla fall, men Laila mailade och skrev att det inte blir någon dans imorgon för hon är sjuk. Hoppas du och din familj blir bättre snart! Synd bara att det är lov nästa vecka så vi kommer inte ha henne förrän efter lovet.


 XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0